I want to be a skinny bitch

Känner att det är dags för mig att börja en blogg som kan peppa mig att bli smal!
Detta är ingen vanlig viktblogg men inte heller någon proana blogg. Jag har ingen ätstörning, men jag vill gå ner i vikt så fort som möjligt och skiter därför fulständigt i att bry mig om "the healthy way" Fuck that!!
Dock blir jag peppad av olika viktbloggar, ana bloggar, osv. Så om ni har ana eller vikt bloggar så kan ni gärna tipsa mig om era bloggar.
Jag har dragit igång en ny period av dietande för två veckor sedan, jag kommer posta en tabell över min viktminskning från då till nu idag. Men först kan jag berätta lite om var jag börjar och vart jag vill:
Jag är en ung tjej på 173 cm, lång för min ålder, men tyvär tjock också --> vägde 67 kilo för två veckor sedan. Mitt mål är att väga 55kg till mina 173 cm, vilket gör att fortfarande kommer klassas som normalvikt, men kommer vara betydligt BETYDLIGT smalare.
Förövrigt går jag i skolan och är kompis med de "coola" tjejerna. Tyvärr är mina kompisar smalare än mig, men jag är längre och har ett finare ansikte så om jag bara lyckas gå ner så jag också blir smal, förhoppningsvis smalare än de, så kommer de bli skitavundsjuka. Och ja de är alla bitchar typ, skit elaka mot vissa tjejer i klassen --> därav bloggtiteln.

Kommentarer
Postat av: Weighless

Kul med en ny blogg att läsa :)

2011-10-24 @ 14:30:22
URL: http://weighless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0