Thinspo because we need it today

När jag har gått ner eller är har påbörjat en diet så mår jag skitbra av thinspo, för jag tänker "så kommer jag se ut snart". Men dagar som denna då jag har gått upp senn igår, då jag har ätit massa äcklig mat.... Då mår jag jättedåligt av att se thinspo för jag känner att jag aldrig kommer komma dig, jag blir avundsjuk på alla tjejer på bilderna som är skitsnygga och inte verkar behöva göra mycket mer än att posera framför en kamera för att hålla vikten. Jag fattar inte varför det ska vara så svårt för mig... Jag menar.... jag är inget fetto, jag menar, jag behöver ine gå ner typ 30kg för att bli snygg... jag behöver bara gå ner runt 10kg. Så egentligen, om jag i snitt går ner 1.5kg i veckan, så borde jag väga -6kg på en månad. (hoppas jag fick ihop matten nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0