Idag är första dagen på mitt nya liv.

Hej tjejer. Shiieet vad länge sedan jag bloggade här. Asså, jag har haft en mörk period med stress och skit och gått upp massor (vägde 66,6 när jag vägde mig idag) Men fy nu orkar jag inte må dåligt längre. Det är dags för mig att ta nya tag.
Idag började det. Jag har ätit mer eller mindre 1500kcal vilket jag tycker är lite mycket.. tycker om att ligga någonstanns mellan 900-1200, men jag har ju börjat träna "ordentligt" nu också. Med "ordentligt" så menar jag att jag kanske inte tränar så ofta, men jag har börjat med det omöjliga: SPRINGA! Det är så smidigt, det förbränner hur mycket som helst och idag så sprang jag i 30 min på löpband och förbrände 400 kcal! Göttans.
Så.
1500-400=1100 kcal.
Så det är OK.
Hur går det för er tjejer? Många av er verkar ha slutat eller också "pausat" med bloggandet ett tag.

Kommentarer
Postat av: Baby

Jag önskar att jag också kunde springa! Jag har pinsamt dålig kondition :(

2012-03-13 @ 06:56:48
URL: http://rockerbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0