Hatar att gå och lägga mig hungrig

men det är bättre än att gå och lägga sig mätt, för att vara hungrig är ett tecken på att jag inte ätit tillräckligt, så sålänge jag är hungrig kommer jag att gå ner i vikt.
Vägde ju 64.2 idag, hoppas på att komma under 64. JAA jag vet, jag sa att jag skulle gå ner 0.5 kg i veckan, men asså jag kan inte hjälpa det! Jag vill ner MEEER. Se mina 0.5 kg i veckan mer som minimum, villket då innebär att jag helt enkelt inte får tappa MINDRE än 0.5, men om jag tappar mer så är det bara ett plus i kanten.
Shit vad besatt man kan bli av att gå ner i vikt. Jag försöker fixa allt annat så snabbt som möjligt så att jag kan återgå till att läsa era bloggar, fantisera om min vikt, springa till spegeln och kolla på vad som inte komemr finnas när jag väger 55 kg osv osv.
Stört? jo kanske lite...

Kommentarer
Postat av: Chanel

Jag kan typ inte somna om jag är hungrig! Sjukt jobbigt :(

2011-11-15 @ 00:22:27
URL: http://hellofatso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0