Vägde mig igen, kunde inte låta bli! + dagens matintag

Brukar alltid försöka att inte väga mig på kvällen eftersom jag blir helt galen när jag väger mer än när jag vaknar. Men kunde inte låte bli och guess what!? Jag väger faktiskt 64.5 NU, altså kvällsvikt! Är inte det sinnes då jag vägde 64.7 imorse? Brukar alltid väga mer på kvällen.
Idag har jag ätit för mycket, men det känns bättre nu när jag vet att jag går ner i vikt.
Åt typ 100g kakor : 600 kcal
En portion pasta med köttfärssås: ingen aning men jag gissar på minst 600kcal!
summa: 1200 kcal...
Inte bra, måste hålla mig under 1000 kcal, sluta äta kakor och sluta äta pasta!
Imorgon kommer jag vara ensom hemma så då planerar jag att äta gröt och typ inget mer, pallar inte laga mat mer än en gng om dagen liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0