Dagens matintag: Jag har tänkt om

Okej, vad jag gör just nu verkar inte funka, jag går upp i vikt och är typ hungrig hela tiden. Så, istället för att äta så lite som möjligt så ska jag ha en ny regel, hålla mig under 1000 kcal. Detta kan man ändå funka någerlunda normalt på. Så idag har jag ätit:
En stor portion havregrynsgröt: 250-300 kcal? (räknar stort)
Kycklingsallad, innehållande en kycklingfile, tomat, gurka, rödlök, isbergssallad, och lite fetaost: 300 kcal?
En grapefrukt: 100 kcal?
så 700kcal om man räknar stort. Sen har jag druckit massor av vatten.
Så nu sitter jag här och är inte hungrig alls.

Kommentarer
Postat av: Carolina - tinkas.blogg.se

om du har en ifån så finns där en superbra app som heter shape upp lr liknande. där bestämmer du vad du äter och den räknar diekt hur mkt du har ätit och vad du ahr kvar..

2011-10-29 @ 21:53:15
URL: http://tinkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0