Dagens vikt

Ja nu vet ju att ag åt som en gris igår så det är inte en överaskning att jag har gått upp idag.... Dock blav jag lite lugnare när jag fick en kommentar från en Anna som sa att man oftast binder vätska om man äter så mycket mat mitt i en diet och att det sedan visas i viktuppgång på vågen. Så jag sitter och försöker övertala mig att jag bara har gått upp i vattenvikt. Men det är svårt. Men tack anna för kommentaren!
Dagens vikt: 63.8
Gårdagens vikt: 63.3
Skillnad: +0.5
Skiiiiiit, ett halvt kilo upp. Bara vatten, bara vatten, bara vatten. Jag hoppas verkligen detta bara är vatten. Tror ni jag kan ta mig under 63.3 kilo tills imorgon?

Kommentarer
Postat av: Anna

För att förtydliga lite, för att gå upp 0.5 kg måste du äta ca 3500 kcal MER än du förbrukar(baskalorierna plus det du rör dig), så det finns inte en chans i världen att du gått upp 0.5 kg :) Läste att du hade mens med, eller kanske inte längre? Det påverkar ännu mer eftersom kroppen binder massa vätska under den tiden på månaden :) Varit mer eller mindre ätstörd så känner verkligen igen den reaktionen du fick, men det finns inte en chans att du vägen 0.5 kg mer för att du åt 2000 kcal :) Måste ge dig beröm för du skriver riktigt intressanta saker och hittade din blogg för några dagar sen, kommer inte sluta läsa det du skriver i första taget :) Lycka till :) Mvh Anna

2011-10-26 @ 16:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0