Mina nya veckomål

Jag har satt upp lite nya mål nu. Jag önskar att jag hade kunnat gå och lägga mig nu och vakna upp och väga 60 kg imorgon bara sådär *PUFF*. Men det kommer inte hända. Så istället så siktar jag på en VS kropp till typ sommaren. Ja det låter lite beach 2012 men icke. Jag vill bara ha relativt "realistiska" mål så att jag kan känna att det "går bättre än planerat" än tvärt om.
SÅ.
Denna veckan som började idag planerar jag att väga 66kg på söndag. Det betyder att jag måste gå ner 0,6kg på 4 dagar, eller egentligen 3 då jag ska väga mig på morgonen på söndag. MEN, jag kommer inte kunna väga mig på söndag, måndag och tisdag. Så det häller att ligga på typ 66,2 på lördag.
Nästa vecka vill jag ha gått ner 1 kg, alltså väga 65kg tills på söndag morgon, dock kommer jag återigen den helgen inte kunna väga mig utan måste göra det på lördag och sedan vänta tills på onsdag. Men den veckan planerar jag att gymma 3-4 dagar, då jag främst kommer springa men jag vill köra lite styrka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0